Thursday 31 May 2012

TeNtANg AkU

salam... ni permulaan aku buat blog ni... sebenarnya aku tak tahu mcm mana nk buat blog ni... tp dengan bantuan seseorang tu terjadi nn terwujudlah blog nie... terima kasih ye awak sebab tlg buatkn blog ni untuk saya.. baiklah, nama aku biasa-biasa saja MOHD RIDZUAN BIN AHMAD ZANI (kata orang ni name yg sesuai dengan PLAYBOY) haha.. entahla ak poun tak tahu tapi aku bukan playboy ok.... haha.. umur aku 20 thun ni.. seorang yang pendiam.... takde ape-ape pon yang special ngn aku nie... n takde benda pon nak cerita kat sini.. tapi aku erita la sikit kan... penat dia buat blog ni untuk aku.. so update la sikit ka.. ok lah, sampai sini dulu aku tulis.. nanti aku update lagi.. salam...

p/s terima kasih sayang...

leave your comment peeps ! tQ

No comments:

Post a Comment